keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Vähän enemmän asiaa.

On jääny tää vähä pienemmälle vaihteelle tää kirjottaminen, ku oli kaikenlaista muuta mietittävää tossa. Mut nyt on aikaa kirjottaa, ku piti mennä papa-kokeeseen 8.30 Hepolan koululle, mut kappas, ei siellä ollu ketään :/ oottelin jonku 10 min ja olin silleen et paskat, lähen kotiin :) Sit nyt ei enää väsytäkkään niin aattelin kirjottaa. Tänään pitäis mennä yhen lihaskimpun (uros puolisen) kans ajelee/kahville. :) Nään sen ensimmäistä kertaa, hih :P Ja taas on semmonen haku päällä et huh. Mitähän muuta, ai ja eilen oltiin Helsingissä shoppailemassa minä, Linnea ja Jenni. Pää veti taas hulluu väkkärää 360 ku oli hyvännäkösiä jätkiä.

Sit ostin tän näköset kaunokaiset, pienen epäröinnin jälkeen. (ai miten niin pienen?!?)


Ja nämä rakkaat ostin omaksi, aiiiiiivan mahtavat, supa ihanat!


Ja sit tietty Lilat legginsit (jos nyt ees kirjotetaan noin, samapa tuo), enkä jaksa laittaa ees kuvaa, kyllä kaikki tietää miltä ne näyttää :D Sit käytiin vähän mäkkiläskeilee, niinku shoppailureissuun kuuluu, ja sit noi nauro mulle junassa ku heilutin päätä musiikin tahtiin noi lasit pääs. :) Olihan mulla ihan mukavaa, vaik ei kyllä eilinen äksyily näyttänny ehkä siltä. Tänään sit ehkä parempi mieli ja hyvempi päivä. :)Ai ja sit joku herkku nam pyys multa tupakkaa. ;P No tottakai mä annoin. Mut se oli joku swerigeboy, niinku sen kaveritki ja sit siihen tuli jotain muijii niin no chance ;(

Mitähän mä maanantaina tein...En vissiin mitään ihmeellistä, ajelee olin sit loppuillasta ainaki, niinku eilenki, mut heitettiin jonku 12 aikaa kotiin ku piti tulla nukkuu et jaksaa herää siihen papa:an, mut perseen vittu, hukkareissu, ärsyttää. Ja miksi kuvakkeessa on käyttökatko! Se etusivu kehotti muo ottaa kahvia ni on melkeen pakko keittää, paitsi onkohan siel maitoo.
Voi perse ei ollu! Joku tuo meille nyt maitoo, ni tarjoon kahvit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti