lauantai 20. kesäkuuta 2009

30 - täynnä.

Kolmannenkymmenennen tekstin juhlajulkaisu. Eli hyvää juhannuspäivää kaikille. Mulla juhannukseen sisältyi harvinaisen vähän alkoholia, Miken ja Kämiksen bileet. Koko Juhannus lähti sillä, et istuin tapani mukaan koneella ja galleriassa sitten juttelin Melbourne Shuffle yhteisössä kaikkea höpönpöppöötä. Sit bongasin sieltä tekstin, et jätkä jota oon aikasemminki katellu "sillä silmällä", oli eronnut naisestaan, eli kukas muukaan kun minä käyn kiinnostaviin sinkkuihin kiinni. No kattelin et joo, eipä oo kaukaa ja ihan läpällä heitin et tulee Mäntsälään, ku sano että on ylsä ja ankee juhannus tulossa, eikä olis mitään tekemistä. Yllätykseks sainki sitten myöntävän vastauksen tänne tuloon. Vippasin numeroni sit ja mieheke lähti junalla tänne. No sit pyysin että Mike tulee hakee mut niille, niinku alunperin olin suunnitellu, et sinne mä meen. Sit vasta kerroin Mikelle et mulle tulee seuralainen. No eihän se kauheesti tykänny, et sinne tulis jotain ventovieraita. Sain kuitenki ihmeen kaupal puhuttuu sen ympäri ja sit lähinki jo juna asemalle vastaan :) Sit tavattiin ja käveltiin takasin Mikelle. Mikellä sit harhailtiin jotain, laulettiin SingStaria, juotiin ja kuunneltiin musaa sekä juteltiin kavereiden kanssa.



Hauskaa oli ja pieni mukava Juhannushumala päällänsä siinä. Sit soitin Lauralle ja ne tuli Leppävaarasta Mikelle. Sit ku ne oli tullu, niin eiköhän pitäny Villenki sinne änkee. No ei siinä ketään, lähettiin sit menee, ku en halunnu jäädä sinne. Käppäiltiin minä, seuralainen ja Pinja S-marketille ja siinä nähtiin Lotta ja Essi ja muita. No pummittiin sit kyyti joiltain ihan rändomeilta Kämisten Bileisiin. Sit hetken aikaa palloiltiin siel, mut meno oli aika kuivaa jo siihen aikaan, niin soitin mutsin hakemaan kotio. :) Sit himaan ja jotain viel säädettiin siin ja sit nukkuu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nyt aamulla ei sit oo edes krapulaa ku tuli juotuu aika vähän, eli ihan hyvä vaan. Mieheke nukkuu sikeitä unia mun sängyssä ja mä yllätys kirjotan Juhannus-blogia. Vituttaa vaan kun ei tullu lähettyy mihinkään kattoo Kokkoo. Vähän erilainen juhannus tänä vuonna, mut ihan jees. Nyt tällekkin päivälle menoa, niin vois olla ihan jees. Ja jos tänään kyhäis jonku kokon, ni otetaan kaikki kokematon pois.


Nyt jo liekeis, ens viikonloppuna Distortion-reivit sekä Shuffle miitti samassa paketissa. Eli kaikki Hard style musiikin ystävät mukaan, kyllä siellä tilaa riittää. Tapahtuma aika kello 13-21 ja jatkobileet lauantai 27.6.2009, 13 - 21, ilmainen @ Hesperian puisto / Helsinki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti