torstai 18. kesäkuuta 2009

Tänään uusiks, eilinen oli mitä oli, mut sitä ei takas saa, voi vaan korjailla epäkohtia tänään.

Uusinta treffit tänään, nyt ei jaksa just muu kiinnostaakkaan. Teemu lähti ajaa just tänne, niin vois vähän laittautua, kun niin hienon miehen seurassa ei kahtaa olla vaan ihan miten sattuu. Vaikka kyllähän sitä hoetaan, et oo oma ittes, mut mähän oon vasta sit ku saan meikattua ja kaikki on a`vot. :) Se on niin tyypillinen minä itse, että laittautumatta ei lähetä lähes mihinkään, onhan se niinki, mun elämässä. Ja sitäpaitsi nää on toiset treffit vasta, niin pitää vähän kunnostautua, ku ei ne eiliset treffit sit kuitenkaan menny ihan 100% putkeen, kun ei se sinällään oikeen tykänny Systerin ja Linnean kyytiin tulosta. :) Mut mukavanahan se kuitenki niitä piti, et ei silleen hätää. Se on muuten vähän ujo, oon huomannu, aina kun se soittaa, niin pitää viellä varmistella et "tuunko mä?". Toki mä haluan sen tänne, vaikka sanokin olevansa väsyny vaik sanoin ettei oo pakko tulla, jos kerta väsyttää, mut niin vaan uskollisena tänne lähti. Joo sekä pientä mustasukkasuuttakin on ollu havaittavissa. Ainoo häiritsevä tekijä on jälleen kerran ikäero, mut ikä on vaan numeroita ja numerot on vaan paperilla ja paperin voi polttaa tuhkaks ja tuhkat voi viedä roskikseen ja roskiksen kaatopaikalle ja kaatopaikanki voi sekottaa. Joo meni aikomoiseks filosofiaks :D Mut nyt laittautuu, sillä kun menee vaan tunti ja mulla laittautumisessa kaks -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti