perjantai 19. kesäkuuta 2009

Juhannusaatto.

Heräsin tossa puol 12 ja aattelin !että ei perse!, taitaa tulla !!selvä juhannus!!, mut sit onneks pelastu koko jussi, ku onki pullo passoo ja appelsiinimehua :) Nyt safkaan kotona koneella aamupalaa ja kirjotan blogiin, tuli varmaan kaikille yllätyksenä. Ei oo yhtään tupakkaa, mut ihme kyllä nykysin pärjään aika hyvin ilmanki. Mut niin, tosiaan eilen oli uusintatreffit, mut jotenki tuntu ettei nekään menny ihan putkeen, vaikkei ollu ketään häiriötekijöitä. Tuntu vaan siltä et se olin minä, joka koko homman ryssi. Mut häviinkö mitään, jos vaan oon oma itteni? Ja niinhän sen pitääkin mennä, mä oon mä, enkä muuksi muutu. Jos ei jotakuta se miellytä, niin kertokoon vaan, en mä aijo välttämättä tehä asialle yhtään mitään. Kaiken tän päälle, tekstasin eilen Villen kans, tuntuu et mulla on vieläkin tunteita sitä kohtaan, tai siis on. Mut mitenhän niistä pääsis eroon. Haluisin olla sen kans, mut mahotonta, niin pakko tyytyy osaansa. Vituttaa vaan miten joku niin ihana ihminen teki mulle niin, jätti vaan sanomatta ees, et kaikki ois ohi, eikä vastannu enää puhelimeen ja sit jonku gallerian kautta saan tietää et sil on jo uus. VITTU! Enkä mä just nyt ees jaksais setviä mitään jätkäasioita, voisinko saada semmosen valmiin paketin arki iltojen iloks, joka osais olla aina mieliks, eikä tarvis käyttää päätä tappeluihin tai siihen et se juoksee baarissa tai johonkin muuhun vastaavaan. Joo nyt meni angstin puolelle, vitun hirveen kuulosta, I gress.. Yhtä hirveen kuulosta ku mun englannin kieli :DD Mutta niin tai näin. Keksikääpä ihmiset ja epäihmiset mulle jotain riehakasta ja coolia Juhannus-meininkiä tälle päivälle, kiitos! :) Oisko jotain bileitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti