keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Tää on niin hupaisaa, että päätin ihan postata.

Ihmiset valittaa ja valittaa. :D Ootte söpöjä, ku ei oikeesti löydy muuta sanottavaa. Jäätelöä tarjoillaan nyt, koska olen kipeä, hemmottelua sen olla pitää, rakkaat. En kuitenkaan ota, koska ei vaan maistu.

Ajattelin, että vois vähän piristää niitäkin, joilla ihan vakavamielisesti on järki päässä ja aikaa tukea toisia toisten murheissa, niitä peukutan ja se on karman laki, kaikki tulee takaisin :) Musta on ihan kiva olla vaan kipeenä ja hei, varsinki nyt, ku telkkarista näkyy kaikki kanavat (myös ne lastenkanavat, jotka teidän mielestä minulle kuuluu ja olen kyllä samaa mieltä ^^ ) Oon kattonu tnää 3 leffaa (Raise your voice, Yön Ritari ja Harry Potter ja feeniksin kilta.), kävässy koulussa tekee kokeen ja pelottelee jengii mun sikaflunssalla. :D 38,7 kuumetta ja tekstikin on taas sen mukasta. Että rauhottaahan tämä vähän, mut hei, sit mennään taas virkeenä viikon päästä (hope so)



Se on niin sulonen <3

Ja P.S Voimia kaikille niille, joita sikaflunssa riivaa, tavalla tai toisella. :)

1 kommentti:

  1. siis kävitkö koulussa vaikka sulla on nasutauti ? :o eikö silloin pitäisi elää vähän niinkuin eristyksissa ?

    VastaaPoista