maanantai 2. marraskuuta 2009

Pyh

Eipä kyllä kiinnostakkaan kirjottaa mitään. Haistakaa vittu.
Hieno päivä aluillaan, kun ei taas jaksa mikään kiinnostaa. Hahahahahahahah naurattaa nyt itekki, kun tiedottomana olin menos Bouncee, mut ei oo vissii ihan omaa ikäluokkaa tulos. Ei voi tietää jos flyeri isketään käteen et onko tulos millaset bileet, sit katoin vast tota gallerian ikäjakaumaa, ni jea. Joo ja en oo menos S|deeffectiikää, ei oo rahaa eikä jaksa, jalat kipeet jo lauantaista ku eka tamppas sen 4 tuntii ja sit käveli 5 kilsaa Pasilaan ja jalat huutaa hunajaa. Ja sori MB- frenut ku feidaan, ku ei vaan jaksa lähtee ja shufflaa ei pysty viel ainakaa kk.

13 kommenttia:

  1. siis se ikäjakaumahan on just sun ikäsiä? :D

    VastaaPoista
  2. kerrataas, et minkäs ikänen mä olinkaa?

    VastaaPoista
  3. 29.11.1992, eipä oo mun ikäsiä.

    VastaaPoista
  4. Ja itsehän olit? Ainakin naurettavan lapsellinen, kun viitsii edes lähteä arvostelemaan toisten elämää. Kannattais vähä perehtyy kuitenki asioihi, enneku lähtee avautuu jostain niinkin turhanpäiväsistä jutuista. Minkäs minä iälleni mahdan? Oon just se mitä oon.

    VastaaPoista
  5. niin ei mulla muuta mutta miksi arvostelit tuon yhteisön galleria-ikää jos oot ite saman ikänen xD

    VastaaPoista
  6. tyttöjen keski-ikä: 15,8 vuotta. Opettelee lukee ja näin.

    VastaaPoista
  7. haha, niin kaksi kk sua nuorempia :D vähän oot jo aikuinen verrattuna niihin.

    huoh, goodbye.

    VastaaPoista
  8. Opettelee myös laskee ;D Aivot vissii surkastunu tai jotai?

    VastaaPoista
  9. lol :D on mun, kun mun elämänarvot on pelkkää biletystä niin varmaan six...

    VastaaPoista
  10. Toistat ittees. Ei taida olla parempaa tekemistä maanantaille. Kipitä vittuun, kiitos.

    VastaaPoista