lauantai 15. elokuuta 2009

Nonnanight.

Aamulla tapahtu pien äksidentti, mut siitki selvittiin. :D Olin eilen Lahdes dogaa med Laura, Nelli, Henna ja kuski. Ilta lähti käyntiin sillä et haettiin juotavat ja tupakat ja kävästiin tankkaa, mut siinäki oli pieni ongelma. Tankattiin ja sit piti mennä maksaa kassalle. TILILLÄNNE EI OLE KATETTA. No kuskin ajokortti sinne, soitto tytöille et onko heittää sen vertaa et päästään liikkuu. Käytiin leikkaa kuskin hiukset jossain Kukkilan perämettis ja sit lähettiin Ahtialaan hakee tyttöjä kyytiin, ni ei kumpikaan osannu sinne, ni kierrettiin sit Nastolan kautta, josta bongattiin kyltti "Ahtiala-8". Sit vietettiin jokunen minuutti siel venaillen Pikarin pihalla tyttöjä, mut ei niit näkyny, joten popitettiin täysillä Tiktakkia, niin löytyhän ne sit jossain vaihees :D Sit siel sisäl istuttiin hetki ja lähettiin sit Hennalan nesteelle maksaa se tankkaaminen. Sen jälkeen alko Toririnki ja sitä jatkuki siihen 2 asti. (tosin Henna hyppäs niitten toisten kyytiin ja sen illanvietosta en tiiäkkään) Sit heitettiin Laura takas Ahtialaan ja soitettiin Matille että tullaan käymään siellä tupakalla, ku ollaan niitten huudeil. No mentiin jonkun Ilkan luo käymään ja siel oli pari tyyppii. Matti vetäs mun loput viinat naamariin, mut ei se nyt sinänsä haittaa, oon mä sille jonku parikymppiä velkaa. Sit lähettiin takas kaupunkiin, Nelli himaan, sit viel yks rinki ja sit himaan pötköttää.

Tänään oon sitte tiskannu, datannu, silittäny pyykit ja mitään ihmeempää en oikeen oo saanu aikaseks, ku väsyttelin tonne 12 asti. Tänään vois keksiä jotain kivaa.

-Keppisankari Jonna kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti