sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

Summer Up - Festival


Summer Up - Festival, jengi sekasin ja voin kertoo et Perjantaina meitsi flippas ihan kuusnolla verrattun kaikkiin pikkuteineihinki. Noo mä saan olla niin iso teini kun haluun. Eli olin Upeis lähes kokoajan ilman kavereita liikentees, mut sen sijaan kasvatin omaa joukkoo ja löysin uusii kavereita ympäri suomee. Ja löysin aika vitun mukavanolosen jätkänki - Jamin. Et terkkui jos never read tätä. En jaksa nyt Super postaa. Ai ja sit tooiset terveiset - Sinä tytöntyllerö, joka seisoit mun ja Eerikin takana, kun Eerik nosti mut harteille, että näkis jotain koko fuckin keikasta. Ei olis välttämättä tarvinnu avata suutas ollenkaan, mut oo onnellinen et pääsit lähtemään, sillä ei tää tyttö hevistä hetkaha, mut hei, kyllä sulla silti sattu olemaan isompi perse ku mulla, vaikka kuinka sanoillas yritit sitäkin asiaa muuttaa. Ja sit muihin kujeisiin. Tai ei aivan. Kiitos myös teille perjantain tytöille ja pojille, jotka jaksoitte kuunnella humalaisen Nonnan "laulua". Lauantain olinkin sit Freessinä ja selvinpäin. Sit vippaskonstien kuningas = Lipun saanti. Eli kaava oli seuraavanlainen:

Perjantaipäivän poisleikattu ranneke + Kahdenpäivän lippujen ostokuitti + Lipun toinen osa + Hannan mahtava puhetaito = Ranneke mun kädessä ;)

Kieroa toki, mut hei, eturivi here I come. Meno oli aika Liekeissä, mut vaikka sato, niin silti oli Kaikki hyvin. Fiilis oli yhessä vaiheessa aika Etsintäkuulutettu, ku kaikki frenut hukku sinne jonnekki. Ilta oli kuitenki Fresh ja aika monelle joutu huutaa Liiku. No sit joutu kuitenki kysyy Etsä tiedä kuka mä luulen olevani? - ku se ämmä siin huuteli muo läskiperseeks. No siitä sen enempää, nyt en jaksa enää postaa. Sou tired, rakkaat. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti