keskiviikko 1. heinäkuuta 2009

Iltaa

Eli tänään nyt ei oo tapahtunu mitään kummempaa, oon vaan ollu, ollu ja ollu. "Tapasin" muuten aika mukavanolosen miehekkeen kuvakkeessa, eikä tämä tarkoita seksin vonkaamista.:) Ja sit pyysin yhen jätkän mun kanssa Summer uppiin, mut saa nähä tuleeko se. Tai no se oli sen varran komee et huh :) Ei siinä kummempia, tänään on ollut ihan hauskaa, vaikka en ookkaan tehnyt yhtään mitään järkevää koneella istumisen tai tupakan polttamisen, saati kylillä hengaamisen lisäks :D Tänään sitten tossa äsken kävin viellä perus väsyneen keskustelun mesessä:

Jonna. sanoo:
*kerro huoles, sukupuoles?
Sami sanoo:
*Mies ja korva kipee

Jonna. sanoo:
*au, mitäs korvalle?
Sami sanoo:
*Työnsit peniksesi sinne

Jonna. sanoo:
*ai kato perkele, ihmettelinki noit hampaanjälkii.
Sami sanoo:
*jep
*puolustauduin

Jonna. sanoo:
*nii, mut ei ois tarvinnu niin kovaa, ku ei se oo ku proteesi
Sami sanoo:
*tuntu aidolta

Jonna. sanoo:
*hyvä lääkäri oli :)
Sami sanoo:
*Kyl. Korjasko se sun peppurepeämän ja välilihan pullistuman

Jonna. sanoo:
*laitettiin uus persekin muuten.
Sami sanoo:
*Ui
*minkälainen
*saako kokeilla

Jonna. sanoo:
*välilihaan ei löytyny oikeen väristä ihoa, mut onneks se saatiin mikael jacksonin nenästä. väri mätsäs just hyvin.
Sami sanoo:
*:P

Jonna. sanoo:
*kokeile vaan, silikoonia. lainasin tukiaiselta muuten stringejä. ei hierrä enää..
Sami sanoo:
*Aika herkun kuulosta
*tuksu
*mmm

Jonna. sanoo:
*älä, se on kyl tosi mukava. :) näin muuten demoneja viime viikonloppuna.
Sami sanoo:
*Ui
*sounds good

Jonna. sanoo:
*tuksu tarjos viivat
Sami sanoo:
*Ai. Mä näin sut banaanihattu pääs eile mun katossa teipattuna

Jonna. sanoo:
*mä kelasinki aamul, et mistä se teippi tuli mun jalkaan.
*mut olin sit vissiin käyny suihkus, ku ei banaani haissu.
Sami sanoo:
*Voi olla :P

Jonna. sanoo:
*ei kyl muistikuvaa.
*mut ei se mitään, tuksu on meil tänään yötä, tekstataan täs kanervan kans.
Sami sanoo:
*:P oke
*txtatkaa mullekki

Jonna. sanoo:
*multa on saldo loppu, mut voin kysyy jos jossu ehtii. :) sil on kyl vähän kiire ton puutarhan kans :)



Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, täällä Von Jonna @ Hemminpelto
Good night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti