sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Viikonlopun postauspaketti.

Eli mihin jäinkään viime blogissa. Tosiaan to-pe välinen ilta jatku johonkin 6 asti, jonka jälkeen menin hetkeks nukkumaan ja heräsin sit 11. Akku oli loppu puhelimesta ja missään ei ollut mitään kyytiä mailla eikä halmeilla, niin kirjauduin galleriaan ja ensimmäisenä bongasin Julian sieltä. Pistin vaan jotain et tulee hakee mut. No sit se kysy et pyörälkö? Olin vaan siihen et ihan sama, kunhan pääsen vittuun täältä. No mullahan oli tietty edellisen lämpimän päivän jäljiltä vaan pelkkä mekko pääl, joten vittu mä alkanu satees kävelee puol alasti, joten pyysin sen tuomaan myös sontsan ja vaatteita. Sit lähin pois sieltä ja käytiin majal ostaa Julialle safkaa ja sit se heitti ne himaan samalla kun mä jatkoin matkaa. Julia tuli sit perästä meille ja sain vihdoin puhelimen lataukseen. Kaikki oli ihan hysteerisenä ihmetelly et mis mä oon. Hei ihmiset, en mä oo kuollu, vaikka multa oiski akku loppu, jonka takia se puhelin yleensä kiinni on. No joka tapaukses, Julia lähti kotiin ja mä lähdin puusillalle, jossa Linnea ja Milla jo oottivatkin muo. Sit mentiin Linnealle ja värjättiin Millan hiukset punaseks ja leikattiin ne silleen räväkästi. Tosiaan Millalla oli synttärit, jonka takia piti sitten bailaamaan lähteä, sillä eihän me juoda ilman syytä. Noo sit Tiia tuli ja Linnea ja Milla lähti Jäkeen syömään jotain über perheillallista. No minä ja Tiia mentiin meille valmistautumaan illan koitoksiin. Sit lähettiin porukoiden kyydil juna-asemalle ja siitä juna Tsärvoo (eli keravalle) Sit Linnea ja Milla tuli Jäkestä sinne junalla ja sit mentiin Tsärvon teinihelvettiin - Mäkkäriin. Otin purilaisen juustolla ja pirtelön, joka maistu ihan mansikalle. Sit Taksi-Niko tuli mäkin pihaan taksil ja kysyttiin, josko se olis halunnu käydä hakee teineille alkomahoolia Alkosta. No eipä käyny, joten lähettiin koko kööri nokka pystys Tiksiin ja jätettiin se sinne ajaa taksii. Sit soitin Nikolle (siis eikö oo vanhemmilla ollu mielikuvitusta?) ja pyysin et tulee Tiksiin, et tullaan moikkaa sitä. Sit se ja Jamo tuli ja sit mentiin Heurekan kiville istuu ja juomaan. No ei me sit keretty enään mihinkään stadiin, joten lähettiin vikalla junalla takas Tuppukylää. Sit Milla aiheutti vähä Äksidenttii hyppäämäl Raksamies-Palen kyytiin. Sit kaikki vaan huus ja hirvee sirkus ja jouduttiin lähtee ilman Millaa kohti Mäntsälää. Sit lisää Sirkusta, kunnes saatiin se Milla kotio sieltä turvallisesti. Saarnat sille, mut ei siin. Nää jäi kotio ja mä lähin Lukiolle oottaa et Tepi tulis vihdoin tapaamaan muo, kun oon ottanu sitä jonku puoltoist kuukautta. No ootin Lukiolla jonkun puoltoista tuntia, kunnes aattelin ettei ne varmaan sit tuu, kun viimeks ootin 2 ja puol tuntia, eikä poikia näkyny ja niin sit lähin kotiin ja jäin sinne.
Part two: Lauantai ja Elenan bileet. Aamusta vitutti vieläkin tuo, kun poikia ei näkyny, mut päätin sit viel, et ehkä jos annan viel viimesen mahollisuuden, niin josko ne tulis sit joskus. Kuitenki menin heti aamusta Linnealle ja siellä oli myös Tiia, mut Milla oli jos it lähteny pois. Sit jotain ja jotain ja sit Elmeri ja Tomas tuli Lukiolle, Linnea lähti kotona käymään, me lähettiin käymään mummilla, käytiin toimittaa juomii jollekki, hakee röökii ja sit pojat heitti mut ja Tiian Elenalle ja lähtivät viemään auton pois. Linnean piti sit tulla samalla kyydillä niitten kans, mut pojat unohti sen ja ihmettelin et missä Linnea on ku ne tuli sisään. No Linnea sit tuli loppujenlopuks Mikaelan kyydillä sinne, jossa mä olin jo aika tuhdissa humalassa. Sit vaan join ja sekoilin ja nuoleskelin Tompun kans, johon ehkä vähän ihastuinkin. Sit Linnea lähti ja jotain ja jotain ja sit muo kehuttiin kauniiks, JEE :) Sit 2 aika lähettiin Tikkasen kyydil kotiin, Tomppu omaansa, minä omaani ja Elmeristä ei sitten tietookaan, että minne eksynyt on hän. Sit saman tien nukkuu. Noo sit aamulla sain tietää et Linnealla oli ollu yöllä pirskeet, ku jotain Vantaalaisii oli neljän aika pamahtanu sisään. Ihemettelinki aamul, miks se oli soittanu. Noo sitte sunnuntaihin. Eli tänään ei olla saatu mitään aikaseks Linnean kans. Muutaku nyt syömistä ja tän tekstin nyt :D Tulin heti aamusta tänne ja täällä oon ollu kokoajan. Että sellasta, aina ei voi vaan voittaa. Voi vaan johtaa omia tekemisiään. Ai ja aamulla taas perinteiset viestit lähti kiertoon, kun tuli viestiä, että jos oltaisiin vaan kavereita. Mulla nyt on vaan tapana oottaa jotain muuta, mutta turhaan. Ja sit on tietty sekin et jos joku tykkää musta, niin siihen on sitten niin vaikea sopeutua, ku oishan se liian helppoo. Ei oo vaikeempaa ku minä. :D Sen takia oonki varmaan sinkku, kun en osaa suhtautua mihinkään tommoseen. Joo siinä on tarpeeksi mun viikonlopusta postausta ihmiset, kannatti odottaa.
P.S Ostan Linnealta ton superihanan Ginan mekon, koska se on ehkä täydellisin vaate mitä oon tähän mennessä löytänny. Koska normaalisti kukaan ei kehu, mut tää mekko on tuonu 4 päivän aikana tuonu ainakin 7:än miehen kehut. :) Eipä aivan turha mekko, että Summer Upissa näette tuon mekon päälläni, kuvan tänne saatte vähän myöhemmin. P.P.S Pyydän anteeksi kirjotusvirheitä kaikissa postauksissani, en vaan osaa kirjoittaa niin, etteikö niitä tulisi.
Mulla on muuten ollu henkisesti vähän paha olla tässä viimepäivinä ja oon meinannu alkaa itkee ihan ilman mitään syytä, tai syynä on ollu vaan ehkä yksinäisyys. Tai mulla vaan on yksinäinen olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti