tiistai 14. heinäkuuta 2009

Pettäjistä jälleen

Setvin tänään vähän sitä, et miks jätkät on tommosia. Noo sit kun jo kerroin näistä pettäjistä edellisessä bloggauksessa niin tässä on mun galleriassa kirjoittama teksti pettäneelle Jamille :
"mä en yritä pilata, ja mitään pahaa en oo teijän jutulle halunnu, mut herranjumala jätkä, et sä voi tehä niin, et nuoleskelet mun kans jossain summer upissa ja sit et edes kertois tyttöystävälles! se on vähintäänkin vitun törkeetä, mut jos ihan oikeesti haluat olla naises kanssa, niin ois anteekspyytäminen todellakin paikallaan. mä en vaan kestä kattoo sitä vierestä ku jätkät pettää naisiaan, koska mulle on tehty kusiset niin monta kertaa. jos oikeesti rakastat tätä nannaa niin sopikaa, mut pidä huoli siitä, ette tee mitään vastaavaa enää. koska se satuttaa ihan vitusti ihmistä jos pettää. ja hei, en mä suo vihaa, vaikka kerroinkin. halusin vaan olla rehellinen naiselles, koska ite et olis kertonu, tiedän sen jo. ja muista, se olit sinä joka tulit suutelemaan, sinä olit se joka et kertonu tämmöstä pikkuseikkaa, et sulla on rakastava nainen kotipuolessa. mä en olis tehny sun kans mitään, jos olisin tienny. enkä aijo edes pyytää anteeks sulta, koska sä olit se pahan alku ja juuri ja haluun vaan et mietit tekosias, koska sun kaunis naises ansaitsee niin paljon parempaa kohtelua, kun pettämistä. mullekin tulee vaan paha mieli tästä, kun joutuu olee osallisena jälleen. et pyydä anteeks ja hanki luottamus takas, jos saat viel mahollisuuden. ja toivottavasti ymmärrät."

Tyttöstävälle sitten toivonkin kaikkea hyvää ja voimia jaksaa, sekä voimia antaa anteeks, jos niin päättää tehä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti