sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Elämän Arvot - postaus

Selventääkseni kuvaa itsestäni teille, päätin tehdä elämänarvot-postauksen, jossa kerron vähän niistä asioista joita arvostan ja joita pidän tärkeinä.

MUSIIKKI
- Musiikki on lähes aina ollu mulle kaikki kaikes ja siks oonki oppinu laajentaa musamakuni lähes kaikkiin äärirajoihin asti. Nykyinen musiikkimaku kuitenkin on niin painottunut Tranceen, et jos täl hetkel joku kysyy mitä mä kuuntelen ni sanon kyl et pelkkää Trancee. Musiikin tekeminenkin on kivaa, mut niin paljon ku minä osaan sitä tehä, niin voin kertoa, et ei siitä kyllä mitään tuu :D Tiedän jo valmiiks et oon paska siinä, joten mitäpä sitä mulle kertomaan :P

BILETYS
- En aijo koskaan kuulua kategoriaan perseenheiluttajat, jonka vuoksi olen opetellut / yrittänyt opetella erilaisia keinoja kiertää perseenheilutus ja sen vuoksi harrastankin Melbourne Shufflea ja siinä sivussa Jumpstyleä ja Tecktonikkiä, joista olen soveltanut sitten ihan oman tanssityylini.
  • Bilemeikit
- Panostaminen bileisiin on tärkeä osa, jonka vuoksi laittaudunkin koko päivän verran, jos illalla on bileet. Jos bileet ovat perjantaina, laittautumispäivästä puolet lohkeaa koulupäivään, jonka vuoksi lopputulos on aina huonompi, muttei onneksi mitätön. (mm. tämä poskessa oleva tähti + 4 erikokoista pistettä ovat pakolliset, myös arkipäivinä ja vaikka lähtisi vain viemään roskia)

  • Bilevaatteet
- Bileisiin yleisimmin ostetaan upouudet vaatteet, enkä muista kuin 2 bileet, joissa olisin ollut samoissa vaatteissa. Mahdollisimman värikkäät vaatteet sekä asusteet, jotka sopii omasta mielestä. Eikä tarvii valittaa mun muotisilmästä, koska mulla on kaks silmää eikä niistä kumpaakaan kiinosta mitä on muoti :D


....jatkoa tulossa :) ....

3 kommenttia:

  1. Toiset arvostaa maailmanrauhaa, terveyttä, rakkautta, perhettä..
    ..toiset bilemeikkejä ja -vaatteita. Pinnallista.

    VastaaPoista
  2. kukas sinä olet kertomaan mitä mun pitäis arvostaa. kerronpa ihan tekstillä.

    VastaaPoista
  3. en käskenytkään sinun niitä arvostaa, tokaisin vain oman näkemykseni :)

    VastaaPoista