tiistai 13. lokakuuta 2009

Blogin uudistus ja nimen vaihto.

Rupes kyllästyttää vanha nimi, joten mikäpä olikaan parempi nimi ku Sirkushuveja :D Sitte kuulumisiin.

Viim. Perjantai:
WnB treffit Stadissa. Eka meinasin et jäin ku nalli kalliolle, ku ei meinannu soittoo kuuluu, mut sit Niko oliki nukkunu pommii :D No sit systeri tuli stadiin ku luulin ettei se ilmestykkään ja just ku systeri oli tullu mun seuraks stadii, ni sit tuliki puh. soitto, et mihin mä tuun :D No systeri roikku siin jonkun matkaa messis, kunnes lähti äitiä vastaan työpaikalle. Sit perus stadijumitusta eri liikekeskuksissa ja jne. :D Ilta saapui ja ei oikeen innostanu luopua partnerista, joten päätin ottaa sen kotiin. Mentiin junaan ja sillä Tuppukylään. Sit kotio ja nukkumaan.

Lauantai:
Sängynpohjalla -> Hese -> juu piti mennä Tupareihin -> ...EI ollukkaan jonku vesivahingon takii... -> Sängynpohjalla. Ja puol 9 -> ZZZZZZ. :D

Sunnuntai:
Suihku -> Sängynpohja -> Sit oliki jo pakko lähtee saattaa Nikoo junalle. Oltiin menos hesee, mut vitut se mitään auki ollu, ni mentiin hetkeks mummille lämmittelee, KU ON TÄÄ SAATANAN TALVI!¨

Eilen sit perus jumitus koneella ja Linnean, Tiian, Ritan ja Nikon kans kessulla ja sit Tokyo Driftin katsastin ja menin koisaa. Tänää kävin sit kaupungis kattelee tyttöjen kans vaatteita talven kylmiin iltoihin ja löysin tavattoman ihanan pipon mutta.....

SIITÄ OIS JUMALAUTA PERITTY HIKISEN LIMASET 40 E ! EN MAKSA! JA JOKU HUPPARIKI VAIVASET 95 E!

Juu moro paskoille ja yläfemma läskeille. Ei kiitti. PIpo jäi hyllyyn ja lähin kotiin nuolee näppejäni parin donitsin, energiajuoman ja pirtelön siivittämänä. (unohtamatta tietenkään sitä saatanan hyvää kinder-patukkaa)

Nyt terveelliset elämäntavat jatkuu ja lähdenkin tästä tupakalle! Adjööö!

Nonnaliini kuittaa ja kumartaa. (ja on toki vähän ihastunut, mutta turhempia hehkuttamatta, moikka <3 ) KÖHÖM, olin myös vuoden ensimmäisen viikonlopun SELVINPÄIN! APLODEJA!

10 kommenttia:

  1. ihastukko jokaseen tapaamaas mieheen :D

    VastaaPoista
  2. En. Ja voitko jo lopettaa sen valittamisen, on rasittavaa kuunnella, kuinka sulla menee huonosti.

    VastaaPoista
  3. Ja muuten, mitäpä se kellekkään kuuluu, vaikka ihastuisinki, kato ihminen voi ihastua niin monta kertaa ku haluaa. mun hehkutuksia ei ole pakko lukea ja jos itteensä ahdistaa, niin älä tuu avautuu mulle. tommoset ihmiset pitäis tappaa jo ennen syntymäänsä. kuin joku jaksaa?

    VastaaPoista
  4. Haha yhen lauseen perusteella sanot et ''pitäs tappaa ennen syntymäänsä''. XDD Oot must kyllä hitusen sekasin.. Pelottavaa.
    Niin ja vielä ''Mitäpä se kellekkään kuuluu, vaikka ihastuisinki..'' -> oot ite laittanu julkisen blogin pystyyn joten sun on ehka turha nurista. Eri asia ois jos et raportois jokaisesta miehestäs tähän blogiin.

    Hyvää viihdettähän tää sun blogi on, ei siinä. ===D

    T: toinen anonyymi.

    VastaaPoista
  5. Vitun hyvää viihdettä joo, ihan mun omaa elämäähän tää. Ja tätäkin kirjotan ihan vaan kavereille ja niille ihmisille JOTKA OSAAVAT JA KYKENEVÄT SOPEUTUMAAN ERILAISTEN IHMISTEN KANSSA ELÄMISEEN. en mä ketään puukon kanssa pakota tätä lukee, joten jättäkää lukematta mielummin ku laitatte noita "rakentavia kritiikkejänne". ei ne muuta mun elämää/blogia millään lailla, joten jos mahdollista, pysytte erossa koko saatanan sivustosta. jos ette pysty sopeutumaan siihen et mulla on vähän erilainen elämä kuin teidän niin "TÄYDELLINEN" elämä, antakaa olla. Ja kaikista nolointa on puhua paskaa anonyyminä. Olisi ihan hienoa nähdä tommosia tyyppejä livenä sanomassa päin naamaa.

    VastaaPoista
  6. Ja kyllä, just tommoset tyypit pitäis oikeesti tappaa.

    VastaaPoista
  7. Hä.. Siis ensinnäkään toi eka kommentti ei must millään lailla ollut sun elämäs arvostelua tai sitä nk. ''rakentavaa kritiikkiä'', sehän oli vaan ihan normikysymys. Miks ihmeessä ihminen pitäis tappaa sen takia että hän rohkenee tulla avoimeen blogiisi ja kysyä kysymyksen..? Toi on oikeesti sekopäistä. T: Anna

    VastaaPoista
  8. Mulle on ihan tarpeeks stävitty siitä, et oon liian helposti ihastuva, mun minkäs ihminen tunteilleen mahtaa. Eikä se muo kiinosta kuinka sekopää mä oon muitten mielestä, välillä vaan vituttaa tulla rankan päivän jälkeen himaan ja lukee näitä et "ompas sulla rumat kengät ja isot jalat" kommentteja. Jos ootte ite niin täydellisiä, niin mitä edes valitatte.

    VastaaPoista
  9. tai ehkäpä ajattelet vain että aina kun pojalta saat mukavan katseen että hän on vähänkin kiinnostunut sinusta ja siinä vaiheessa toteat että joo en mä perempaa saakkaan että kai mulle toi kelpaa ja luulet tätä mahtavaa tunnetta ihastukseksi joten ehkä et siis olekkaan helposti ihastuva : )
    t. kolmas anonyymi

    VastaaPoista
  10. niinhän mä aina teenki :DDD naurattaa vaan tommonen arvailu, eipä taideta olla ihan oikeilla jäljillä. Katseen :DD ja vähän vitusti paljon muutaki... :P Et ihan vakavalla pohjalla oon Nikon kanssa, eikä oo mistään katseista kysymys. Mut paukutellaan bongorumpuja afrikassa, sikainfluenssa se sinuunki tarttuu :DDD

    VastaaPoista