tiistai 1. syyskuuta 2009

100 täynnä.

Sadantena tekstinä päätin pitää muistelupostauksen ja pistää kuvia vähän elämän varrelta ja kertoa kuhunkin kuvaan liittyvän muiston :) Startataan vanhimmasta galleriakuvasta:



Kaivopuiston kesäkonsertti vuosimallia -06. Kuvassa vasemmalta oikealle Julia, minä ja Jutta. Silloin kun The 69 eyes oli HÅT ja kaikilla luonnollisesti pannat ja aurinkolasit päässä.



Sixari fanitus jatkuu, mut värikkäämpi paita on in. Revitty tukka myös luonnollisesti oli tosi hot ja kuvassa tietty minä ja Julia. Muistaakseni tuon jälkeen alettiin lanittaa Sims2 vai peräti 1.



Pultterin hoitaminen on kova juttu, sekä lävistykset. Hakaneula ylähuulesta läpi ja ainakin sata kertaa sain kuulla olevani tyhmä, kun laittelen itsestäni neuloja läpi. Myös tekoripset oli loistojuttu ja mulla näkyy olevan vielä timantilliset <3 (Opetan valtteria kävelemään)



Vasemmalta oikealle: Minä, Julia, Iitu, Lotta ja Jutta. Amizzan vessasta, käytiin moikkaa jotain Jutan kavereita, ku ne oli bissellä siel. 24.2.2007 eli olin seurustellu tuolloin Sampon kanssa 2 päivää. Tona päivänä olin laattaillu assan vessaan ku oltiin dogaa, sit poltettiin siel samaisessa vessassa ja laulettiin Lotan kans Himiä ja Titanicii ja Sixareit. Oksensin tervaa, jos kiinnostaa :D



Pultterin hoitaminen on edelleen in ja kävelykin jo sujui, mut puhua ei viel osata. Sen sijaan itku sujui hyvin, kun mentiin muksalleen. Jonna sitten siihen lohduttamaan pusulla poskelle. Sysmästä Saken ja Kirsin kämpiltä.



Rippileiri. Kuvassa minä, Jutta, Eve, Julia ja Tumppi-Jonna. Puhelimen toisessa päässä Sampo. Ensimmäinen päivä kaikkiaan yhdeksästä päivästä.



Rippileiriltä myös, kuvassa useampi henkilö, mm. Minä, Jutta, Eve, Julia, Nadja, Jenny, Tiiu, Jonna, Kimi, Jesse, Samu, Tatu ja en vaan pysty muistaa ton yhen nimee, sori :/ Huomioikaa ilme, taino älkää sittenkää :DD



Bileisiin lähös...No ei vaa! Halloween partyt koulussa, jossa muistaakseni samaan aikaan Buusterin kuvaukset.


Jatkan sit ku jaksan. Tänään lähen Stadiin kattoo nelosen ilotulituksia, mukaan lähtee Linnea, Nelli, Laura, Minä ja Tero. Eilen olin siivoo Teron kämppää sen eksän jäljistä. Ja jos joku ihmettelee, et onko mulla ja Terolla juttua, niin ei ole. Me vaan ollaan hyvii kavereita ja liikutaan aika paljon yhes, koska tykkään liikkuu sen kans :) Huomenna shoppailee ja no, lisää siitä ehkä seuraavassa postauksessa. Nyt koulujuttuja ja etin vähän lisää noita vanhoja kuvia. See YA! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti